Kwalitaria voor de 4de keer genomineerd voor de GfK Formule Award!
Kwalitaria is dit jaar wederom kanshebber voor de GfK Out.of.Home Formule Award. In 2013 en 2015 won Kwalitaria deze consumenten Award en liet daarmee merken als McDonalds, Burger King en KFC achter zich. In 2014 behaalde de cafeteriaformule een mooie tweede plaats.
Tijdens een roadshow op 7 september zal GfK alle winnaars bezoeken om de befaamde beker uit te rijken. Bij Kwalitaria in Vianen staat de koffie al klaar.
Kwalitaria
Volgens Martijn Boone, marketing manager bij ffc, heeft Kwalitaria een duidelijke strategie als het gaat om innovatie. "We willen als formule nu eenmaal graag voorop lopen. Recente ontwikkelingen als de opening van de eigen pilotstore en het nieuwe burger- en brood concept bewijzen dat. Als formule moet je continu bezig zijn met de (steeds veranderende) behoeften van de consument. Kwaliteit is daarbij leidend."
De GfK Out-of-Home Formule Awards zijn door GfK in samenwerking met Out.of.Home Shops opgezet. In een landelijk representatief consumentenonderzoek hebben ruim 5000 gasten van 15 jaar en ouder aangegeven wat zij belangrijk vinden en hoe formules op ruim 20 aspecten scoren.